juuliaar

Alla inlägg under april 2013

100

Av juuliaar - 21 april 2013 20:11

WOOOW!

Det här blir mitt 100:de inlägg.

I morn ska jag ha piano konsert. Kul

Kommer vara med Linnea efter skolan sen ska vi på lektion, sen repetiosion och sist konsert.

Vi ska fika på dellan.

Gött ska det bli.

Kommer inlägg i morn från repetiosionen och konserten. 


Puss   

Av juuliaar - 21 april 2013 14:53

Nu har jag varit på fotbolls match.

Vi vann med 6-1   

Kaptenen gjorde 1 mål och 3 assister (jag)

Vi spelade as bra jaoow.

Har ett problem.

Får inte upp videosarna jag har spelat in.

Faan..

Av juuliaar - 21 april 2013 10:21

tjo bre, nu ska ni få se när jag o www.muffinsmatilda.bloggplatsen.se gör våran bff tag  
     kram julia  

Av juuliaar - 21 april 2013 10:14

Tja tja nu bloggar jag på Julias blogg för att hon bloggade på min:D BLOGGREEEEJJPP haha heter ju instarejjp på insta så vrf inte bliggreejjp;D aja kolla min blogg www.muffinsmatilda.bloggplatsen.se

Kram matilda

Av juuliaar - 19 april 2013 21:17

Idag var vi gamla stan med klassen.

Först åkte vi buss til slussen.

Vi "vandrade" till museet och vi fick en guid som guidade oss genom museet.

( I en timme )

Sen fick vi en guidning genom gamla stan.

Vi gick under marken ner till ett gammalt kloster.

Vi var i storkyrkan. ( As heftigt )

MEN vi fick tyvärr inte ta bilder.

Sen åt vi lunch vid stor torget.

Vi gjorde en harlem shake där.

Först gjorde vi 2 gånger medans turister bara stog ocg stirrade..

Sen gick vi fram till två turister och började prata.

- Hello, Where are you from.

- Grece

- Aa okkeey. Do you want to do a harlem shake with us?

- Ehh okeej.


Sen gjorde vi det med dem.

Vi var helt galna.

Dem tkte att vi var helt knäppa.

Sen pratade vi mera med dem.

Sen ville dom ta bilder på oss och sen sa vi hejdå.

Hon sa först - Do you want to upload this?

Alla sa typ ingen ting, sen sa elliott - Yee, on youtube på lite svengelska typ och alla började garva ( t.o.m dem där random.

Sen gick vi hem.

Rätt kul i slutet.

gamla-stan.jpg


Av juuliaar - 18 april 2013 21:48

Här kommer tio frågor från frågestunden..
1. Bästa kill kompis? Elliott :)
2. Pojkvän? Forever alone e jag :(
3. Bff? Vilda och Matilda
4. Favorit djur? Hund.
5. Favorit klädesmärke? Som sagt gillar jag mer att gå och shoppa på Gina Tricot och New Yorker. Men jag gillar också Hollister för det är lixom bara coolt att gå in där.
6. Favorit artist? One Direction, JB, BL
7. Syskon? Elin och Emma
8. Har du något landställe? Nej tyvärr int :(
9. Favorit land? USA
10. Vit/svart VITT

Av juuliaar - 18 april 2013 21:48

Här kommer tio frågor från frågestunden..
1. Bästa kill kompis? Elliott :)
2. Pojkvän? Forever alone e jag :(
3. Bff? Vilda och Matilda
4. Favorit djur? Hund.
5. Favorit klädesmärke? Som sagt gillar jag mer att gå och shoppa på Gina Tricot och New Yorker. Men jag gillar också Hollister för det är lixom bara coolt att gå in där.
6. Favorit artist? One Direction, JB, BL
7. Syskon? Elin och Emma
8. Har du något landställe? Nej tyvärr int :(
9. Favorit land? USA
10. Vit/svart VITT

Presentation


Hej Halloj!

Det här är min blogg om lite allt möjligt!

Hi Hi :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du inne på min blogg?
 Dett är första gången!
 1 gång i månaden!
 1 gång i veckan!
 1 gång om dagen!
 Flera gånger om dagen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VARDAG


Ovido - Quiz & Flashcards