juuliaar

Alla inlägg den 16 april 2013

Av juuliaar - 16 april 2013 21:59

Heej.
Jag har fått kontakt med en tjej som heter Emma.
Hon har en blogg som heter www.emmasabrina.devote.se
Jag har läst lite i hennes blogg och tycker själv att den är bra.
Emma är 14 år och bloggar om sin outfit, vardagen och sånt nivet.
Jag tycker i alla fall att alla borde kika in på hennes blogg.
Psst: Lägg en liten kommentar så blir hon extra glad :)

Av juuliaar - 16 april 2013 21:51

1. När jag precis hade fått min iPhone så var jag JÄTTE försiktig om den och kunde VERKLIGEN inte på en liten repa, först gången jag fick det.. Jag började gråta! Lol

2. Jag kan inte göra något i mitt tum om det är stökigt, jag stör mig på allt då.

3. Jag tror att jag har typ 4 "bästisar".

4. En är faktist kille..

5. Jag hatar busshålls platsen utan sån hör skylt där det står hur lång tid det är kvar innan bussen kmr.

6. Om jag åker buss själv har jag en plats i bussen jag ALLTID sitter på..

7. Jag har NÄSTAN ätit en larv.

8. Jag hatar min MacBook ibland..

9. Jag klarar inte av att hoppa över saker..

10. Jag är beroende av youtube.

11. Jag är beroende av instagram men jag lägger typ aldrig upp nya bilder.

12. Jag kan spela piano rätt så bra!

13. Jag vill åka till Gekås Ullared.

14. Jag är VÄLDIGT försiktig av mig när det gäller allt!!

15. Jag är rädd för massa saker.

16. På kvällarna tänker jag alltid på vilka saker jag ska ta med mig om det skulle börja brinna.

17. En kväll när jag hade tänkt så gick brandlarmet på natten, jag körde min plan..

18. Känner att det här inlägget blev lite långt..

19. Om jag gör en ny blogg, då spammar jag med inlägg i typ fem dagar. Efter en månad så har jag typ inte bloggat på as länge.

20. Jag har haft den här bloggen i snart ett år jag jag kommer fortsätta blogga.

Hoppas ni gillade inlägget. ( Orkade ni läsa allt? :l )

Av juuliaar - 16 april 2013 21:36

Veckans tröja ör denna från H&M.
Köpte den förr förra måndagen när jag var i forum med Matilda :)
50 kr
Seriöst, Okej, den var på REA men iaf, 50 spän. Jäklligt billigt!
Jag har andvänt den 2 gnr förra veckan så det är bra.
Har inte haft den denna vecka ( Det är tisdag lixom )

Av juuliaar - 16 april 2013 16:44

Nu kör jag en tävling..   

Priset är en teckning som jag ritar till dig. Jag kan rita av dig, ditt djur WHATEVEEH.

För att vara med i tävlingen ska du komentera klar i komentaren. Om det inte fungerar kan du kmentera på min instagram juuliaar.

Jag lottar en vinnare på FRIIDAAY!!   


Hoppas att du vill vara med !


Puuss.

Besök min kompis nya blogg. www.viilda.bloggplatsen.se

 
 

Presentation


Hej Halloj!

Det här är min blogg om lite allt möjligt!

Hi Hi :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta är du inne på min blogg?
 Dett är första gången!
 1 gång i månaden!
 1 gång i veckan!
 1 gång om dagen!
 Flera gånger om dagen!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

VARDAG


Ovido - Quiz & Flashcards